Leveratörer
Här finns en lista med länkar till FAQ-artiklar som berör dig som leverantörer:
Artikel 1: Hur laddar jag upp en produkt?
Artikel 2: Hur fotar jag en produktbild?
Artikel 4: Vilka fält är obligatoriska i Foodla för att mina matprodukter ska visas online?
Artikel 5: Hur editerar jag en produkt?
Artikel 6: I vilken kategori kommer min produkt att visas online?
Artikel 7: Vilka fält är obligatoriska i Foodla för att mina matprodukter ska visas online?
Artikel 8: Hur lång tid tar det innan en produkt jag laddat upp visas i online-butikerna?
Artikel 9: Vad kostar det att använda Foodla?
Artikel 10: Hur lång tid tar det för min produkt som är ”under review” att granskas?
Artikel 11: Vilken kategori ska jag välja?
Artikel 12: Hur skapar jag en digital profil?
Artikel 13: Kan jag ange flera olika nettokvantiteter på samma produkt i Foodla?
Artikel 14: Varför ska jag som leverantör skapa en digital profil i Foodla?
Artikel 15: Vad betyder det att min produkt är ”under review”?
Artikel 16: Vad betyder det att min produkt har ”failed review”?
Artikel 17: När granskas min produkt av Foodla’s kvalitetstekniker?
Artikel 18: Hur vet jag att min produkt visas online?
Artikel 19: Vad ska jag ange för ”Namn som visas” under ”Me” i Foodla?
Artikel 20: Vilka fält är obligatoriska i Foodla för att mina non food-produkter ska visas online?
Artikel 22: Varför får jag inga orders genom Foodla?
Artikel 23: Kan jag följa försäljningen av mina produkter i Foodla?
Senast uppdaterat: 7 augusti, 2024.